silka

Gym-Fight Siłownia Wrocław

Trening siłowy powoduje zwiększenie siły i wytrzymałości mięśni, wzmacnia kości, więzadła i stawy. Poprawia stan zdrowia i sprawność fizyczną. Trening siłowy ma znakomity wpływ na sylwetkę zarówno pod względem budowy masy jak i spalania tkanki tłuszczowej.

Trening siłowy przeprowadzony przy użyciu sztangi i hantli jest jednym z najlepszych sposobów na zwiększenie siły mięśniowej. Trening siłowy możemy wykonywać z masą własnego ciała, ze sztangą i sztangielkami oraz na maszynach izolujących mięśnie. Mięśnie ma ją różne możliwości i różnie reagują na bodźce treningowe, dlatego ważny jest odpowiedni dobór ćwiczeń i właściwa ilość serii i powtórzeń. Zbyt duża ilość serii szczególnie na małe grupy mięśniowe jest często przyczyną braku postępów. W czasie treningu siłowego, podobnie jak przy innych treningach, ważne jest określenie celu, np.: budowa masy, budowa siły, wytrzymałość itp. Dla każdego z tych celów stosujemy inne ćwiczenie, inną ilość serii i powtórzeń.

– siła od 1 do 5 powtórzeń

– hypertrophia od 6 do 12 powtórzeń

– wytrzymałość mięśniowa od 12 do 20 powtórzeń

Ważny jest odpowiednio ułożony plan treningu z progresją obciążeń. Wraz z adaptacją mięśni do wysiłku korzystamy ze skracania przerw wypoczynkowych, zwiększania ciężaru, ilości serii, ilości treningów. W miarę zdobywania doświadczenia stosujemy zaawansowane techniki siłowe, np.: superserie, gigant serie, serie łączone itp.

Kontakt

 

KLUB SPORTOWY GYM-FIGHT WROCŁAW
Kom. +48 509-105-157
Tel. 71 357 84 75 w.318
Email: gymfight@interia.pl
Adres: ul. Wojrowicka 58 (wejście od tyłu bodynku XV L.O)
Wrocław, Nowy Dwór (Fabryczna)

Facebook

YouTube